Rabu, 17 Julai 2013

Buka Puasa - Restorant Gemilang Seafood, Pandan Indah


 Semalam Hubby ajak buka Puasa kat Restoran Gemilang Seafood.. Korg tau kedai nie masakkan die semua sedap2 tau.. Korang caya korg try la nnt..

http://i.imgur.com/E2I7l2t.jpg

Kedai nie Glamor gan Kerang bakar sambal or ikan bakar sambal..Pegh terangkat tau.. harga mmg berpatutan.. Ikan bakar ikut saiz tp aku pnh mkn ikan siakap bakar sambal harga RM 16.00 je murah kan..mmg puas hati la

 

laki bini peminat ikan siakap..br tau ms g Honeymoon dl kat Lumut..dah lama juga kami xpekena ikan siakap nie kan.. so hari nie kami pekena ikan siakap.. Ape Kecik??? em mmg laki aku minta yg kecik je.. Telur bungkus tue dah tercuit sbb Qayyum xsabar2 nak mkn.. die mane leh tgk mknan ada atas meja.. Sayur tue sayur kailan Ikan masin.. Hubby mmg suka..aku ikt je la..huk2..
Pegh licin tau kami mkn ikan nie.. yg best tue hubby mkn smua isi2 aku lak amik yg garing2 nye hak2.. tue yg jadi licin..
Nnt korg try la buka puasa or mkn mlm kat sini..Tp klu bulan puasa tue baik la korg booking dl sbb mmg penuh.. hari nie pun sape yg walk-in kul 6.30ptg mmg dah penuh kne la dieorg mkn kat kedai dpn tue.. kdai dpn tue pun sdp tp aku xminat sgt la..

Selamat berpuasa semua...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan