Jumaat, 11 Oktober 2013

Sudah siap!

Punya la semanggat nak g amk lesen pg2 dah bgn dan angkut smua g PJ teman aku..kul 9pg aku dah dok tercongok dpn ofice SDC.
Yg best 2 aku dpt lesen yg br tau. Yg dilancarkan oleh Dato Hishamudin. Kad lesen mcm ic. Siot je hubby ckp " syok! Suka! Lesen dah dpt? Nk kemana lak lps ni" ceh! ~T_T~ Mau x suka aku lps SPM kot dah berangan2 nak amk lesen. Tp dsbbkn bz dan BF ada lesen amk aku naik kete xde la aku beria2 sgt amk lesen 2. Dah ada 2org ank dan kesibukan hubby,aku pun teruskan jugala amik lesen nie..aku nak amk motor dan kete tp hubby ckp awk perempuan amk Kete je la.huk2 kesian aku xdpt merempit.
Dah amk lesen kami smua g breakfast kat amcorp mall. Entah ape yg ada kami telan je la..mak cuci mata kt atas..aku xle lbt sbb ada persidangan p3. So terbantutla program.lgpun kakak aku dah tgu dpn umh nak jmp mak sbb die nak blk kg ptg nie. singah kejap je sbb nak bli kst raya.ha!! Korg tgk bkn main raya sakan kan die.::>_<::
So skg aku nak siap2 utk persidangan. baju muat kain hampeh! Mau tak muat zaman ank dara kot smua 2.. just enjoy utk persidangan dan jmp akk2 p3.
GOOD LUCK FOR KAK SHAZ DAN KAK HUDA YE! Teruskan perjuangan anda.*^▁^*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan