Rabu, 9 Oktober 2013

AngapanMu Salah belaka.


Bkn main lagi ye korg bl aku update Status FB aku korg ckp aku mengandung. Gelak aku sorg2 bile baca komen2 membina dr korg tue.. Ucapan Tahniah pun aku terima...Hubby aku lak leh komen kat kwn baik die.. " aku pun nak girl juga " hak2 mmg kelakar. Rezeki Allah berikan kt bersyukur.. Tp syg korg smua salah angapan lo.ape2 pun aku syukur sbb semua berjalan dgn lancar. dan kata2 korg tue semua aku berterima kasih krn korg ambil berat ttg aku. 

Aku pepagi dtg sana untuk dapatkan Suntikan Perancang sbb aku nye Bendera merah tengah berkibar2 dengan megahnye. Aku dtg2 test air kencing kot tersangkut lagikan.. so bl check Nurse kata ddk jap dan tgu no panggil..Bila no dah panggil  



nurse : bgtau aku ok normal. So hari nak amik Pil ke? 
aku: ckp xnak nak amik Suntikan sbb tkt sangkut lagi.. ank2 sy tengah lasak 2 org lelaki dan memerlukan perhatian dan kasih sayang saya yg cukup.. 
hik2 jawapan agak skema dan poyo la!!! nurse tue gelak2kan aku die ckp pil nie kne ada Alarm br x sangkut.. aku just senyum je.
mcm2 la die terangkan dan tanya aku..tetiba sorg nurse nama die Fauziah tue mrh mane leh trs suntik kne juga mkn pil.beria2 die mrh aku ckp aku kne displin la ape la mcm2 la.. bile So aku pun amik la pil.. nurse Rebicca tue pun ckp ok puan mkn pil. kne ada displin la ape la.. 

 
dtg plak nurse yg baik hati tue tya aku nape x amik Suntikan lg sng.korg tau aku ms tue dah angkat beg nak blk dah tup2 bile die ckp mcm tue aku berhenti dan tanya betul2 die ckp leh je.. tp ape kne tau kesan2 sampingan bila kne suntik.. so die pun trgkan.. die ckp aku kne thn skt la sbb drh akan trn byk or x de drh langsung ikt hormon bdn kite la.. bila dah die trg kan aku panggil Nurse Rebicca dan minta die Suntikan die pun dah epning hak2.. Nurse yg baik hati terangkan kat Rebicca so aku pulangkkan blk pil dan tgu untuk enjit.. kesian Rebicca die dah la org br.kne buli je.
Bila nama aku kne panggil nurse srh aku brg dan pusing korg tau kne enjit kat xxxxx bkn main lagi ye.Em redha je la.. dah kne enjit tue trs jln ke kereta dan blk.. 


So korg stop la mengatakan aku mengandung ye.. Tue smua PROPA je dik non!!!!

Hari ini juga aku happy sbb Lesen P aku dah siap.. SDC dan send msj kat aku srh collect hak2 syoknye.. so hubby aku ckp die leh dok sebelah je skg.. aku lg suka sbb biar die rasa mcm ne aku pegang irfan yg xreti dok diam dlm kereta.. sll aku je kne mrh kan skg nie em..
So Bie mau pergi mane?? mak nak mkn mane? em ape mak nak g bank? smua akan ku jwp ok siap!!! 

Ape2 pun syukur pd allah krn berikan rezeki yg baik2 pd ku dan keluargaku.. alhamdulillah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan