Rabu, 21 Ogos 2013

Raya Pertama Part 2 - Di Kampung batu Laut, Sepang

Nape ada part 2?? sbb ada byk Pic dan tempat lain plak..
Em lps beraya sama2 kiteorg smua grk ke umah mak mertua ku kat ampang.. sekangkang kera je hak2..
Lps solat Zohor kami smua gerak adk beradik ke Kampung.. Oh my Kampung!!! skg dah maju okies.. no PIG!! but ada Hotel.. Gold Cost Morib tue.. kampung korg ada Gold Cost ke???


Pegh dah mcm nak g umh org kawin lagi tue.. siap berKhemah okies.. ye la korg tau Cucu cicit Wan nie brp.. aku pun xtau tp mmg ramai sbb anak die pun ramai.. smua ada tue.. seronok sgt2...

Makanan mmg mcm korg lain raya pertama ape yg adakan..Tp aku srnk sbb jmp sepupu sepapat aku makcik pokcik.. gile korg time raya, time kenduri je kot dpt jmp lain masa mmg xjmp.. kot jmp kat luar pun dah xkenal.. hak2 tp aku kenal sedara mara aku.. sbb kami smua sama je HIDUNG hak2..HIDUNG batu laut tue..


Korg tgk dah licin tp cnak buang teruk korg nie..

Em tgk si Qayyum cpt je ada kawan die.. time nie mood die dah ok..Bkn skt tp byk wooo sbb dpt jmp lembu.. die tkt2 berani hak2..

Tgk nie aku srh wat Peace die wat ape.. dtg lembu br die tau.. 



Ha... nie mmg jrg dpt la bergambar sama2 ramai2 nie br separuh okies.. Nie Nenek aku.. PakCik Dan Makcik tp umur pakcik dan makcik aku sm je so xde hal la..

 G umh org klu jmp bola mmg die punya la kan.. sbb atok die dulu ajar bola tp bapak die hak2.. mmg tak la.. tgk bola pun tgk kwn hak2..
 
Ha nie mak aku dan Mak ngah aku di apit oleh nenek aku.. Muda Tak??? Muda kan.. so Pakcik aku ada yg bwh umur aku tau.. tp mmg tak la panggil pakcik die pun xnak kot..

 
Smp2 aku dah mkn so skg turn Hubby aku lak yg mkn al maklumla dah ada ank kne amik turn xle mkn sama2 punya
 
Nie abg aku nPanggil die Bancik die la melambatkan kami smua beraya.. 

Ok Jom beraya lagi... mkn smp temuntah... selagi bj xketat okies... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan