Rabu, 21 Ogos 2013

Raya Ke-2 - Taman Cahaya, Ampang

Raya Ke-2, lepas solat jumaat gerak ke umh mertua kat Ampang sbb nak blk kampung Telok Intan..Kampung Bapak mertua..
Smp2 je take Pic please.. memandangkan Mereka blm siap lg.. so aku bergaya la gan HP hubby br la GRAND kan..

Lama gile xpakai kasut Tinggi nie.. jalan pun dah mcm ape je.. hak2 so reject kasut nie..
sbb bkn kasut baru!!!
Aku dgan Hubby sibuk bergambar anak2 sbk tido dlm kete..
Ank2 buah aku mmg sporting la.. mau x sporting aku dah paksa hak2... 



 
 
Nie ank buah aku anak adk ipar aku.. die nie kne gas sama2 gan mak mertua aku dah 2 tahun berlalu alhamdulillah smua sht 

Bukan main lagi bapak mertua aku senyum kan.. yela gigi penuhkan.. 
Seronok kot nak blk kampung jmp abang die..




 
Nie lak mak mertua aku..
Hubby gan Bapak die.. samakan muka dieorg.. mst la dah bapak diekan hak2

Die lak kakak Ipar aku dan ank die.. mmg rendang la.. korang jgn gelak ek..

Dah2 Jom kt gerak blk kampung!!!!! makan2 smp kenyang smp baju xmuat!!! Jom kumpul duit raya!!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan