Ahad, 3 November 2013

Demam Shawl Glitter


Sekarang nie semua sibuk gan Shawl Glitter.. aku pun teringin la nak pakai die org kata senang nak pakai so aku pun teruja la...G pasar malam tup2 RM 10 kaw!!!Klu online RM 25 kot.. aku rembat 1 dulu sbb nak tau betul ke selesa ke tak kan pakai.. So dah pakai ok la
Birthday Qayyum aku pakai ok la cuma aku x berapa reti sgt pakai lgpun masa tue nak cpt xdela aku hias2 bagai..


Yg nie plak aku beli RM 15.00 kat Pasar Muhibah Taman Nirwana.. Yg nie 2 ape ek nak ckp adoi xreti aku hak2.. tau pakai je kan.. so nak pakai Plan kat atas kepala pun ok nak pakai yg Glitter atas pun ok.. Kain mmg lembut wei!!! kira puas hati la.. So next week mmg au nak g beli lagi la..

  
Aku pun teringin juga la nak pakai fesyen2 nie kan.. Tantik kan.. Aku minat kat warna die nie sebenarnye..hak2 sweet2 je..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan