Khamis, 5 September 2013

Bila keluar dr sangkar

 Em pic nie sbnrnya dah lama kot.. awal thn ada stock take kat J.Bovier 1 utama.. Dah 8 tahun aku kerja tp nie la kali pertama nama aku naik utk Check stock kat ofice dan luar.. Muka ada mcm xbest sbb fkr blk lbt ank aku susu badan lagi kot.. dan ank2 aku sll tido awal... klu aku blk lbt mmg xjmp la..
Budget2 gan Raj ptg abis tup2 internet ada masalah.. em aku relax sbb bkn kerja aku kan..
mata aku dah dok tgk2 kat kdai sebelah.. mmg lbt la kan.. so raj ckp eliza i know u can do it very fast!!! Em!! yg aku tau Fast Food kat bwh dah panggil2 aku g mkn miehahaha


Tgk Jam dah kul 7.30 selesai semua dah nak blk so singgah la kat Watatime 1 utama.. outlet yg agak pening!! ( hik2 gelak dlm perut ) dieorg mmg friend....le... smp takut aku nak msk confirm kne buli tp xkene buli pun dieorg pun agak terkejut bila BURUNG dpt keluar hak2.. woit!! bkn burung tue la. adoi lucah ye kamu..
Nie la Pic yg ada pun hik2.. TQ semua 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan