Sabtu, 17 September 2011

Utk Si Manjaku

17hb, Suami mengajak g beli brg2 utk bby..seronoknye tgk sidia..Klu leh smua benda nak beli..xtgk harga pun main amik je..ms aku nak buat persiapan kawin dulu aku sorg2 beli brg2 utk hantaran tp utk ank yg bakal lahir nie suami turut serta..Brg2 utk ank bby smua sidia yg pilih aku just ckp Ok dan cari lain itu aje..Pandainye die pilih brg..Die nie paling xsuka Shopping,tp utk ank,sanggup luangkan masa. Malam kami rasa mcm siang. smp terlupa yg kami nak g Rumah Aunty Awien di Rawang.Bayangkan 1 hari kami leh beli 95% brg2 bayi ini. Yg lain kami xbeli sbb ada org sedekah2 utk ank ibu. Syukur Alhamdulillah..


Pamper, Minyak Yuyi, Sabun, bedak, losen dan Tisu basah..


Ini la brg yg ayah beli utk anak sulung

 Smp2 je rumah aku terus keluarkan brg2..Tgk la reaksi si die dibawah nie seronoknye die.. Syukur pada allah sbb kurniakan Sidie sebagai pasangan hidup ibu dan Zuriat yg Aku kandungakan ini..
Ayah seronok teramat2
Time nie aku lak over, amik beg dah paking..Suami ckp " Syg kot ye pun basuhla dulu baju2 ank tue" Paking baju syg dulu esk br paking baju ank..Over la aku nie.. Si die tolong buka Price tag dan mskkan dlm bakul esk pagi2 aku basuh dan jemur..So leh Paking..Brg2 ank  & ibu smua dah siap utk bw g Hospital..Tinggal brg2 utk pantang je belum beli lg..Tp byk pinjam dr beli je jimat skt hik2..
siap utk paking...

Kain batik, Baju lengan panjang, berus gigi dan tuala wanita

Ada ape2 yg tertinggal ke ek??? please kwn2 klu ada tolong bg tau sy...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan