Ahad, 29 September 2013

Motor Dari Singapore...

Pin! Pin! Pon! Pon!

Motor nie Makcik dan pakcik ku dr Singapore yg berikan..walaupun Secondhand msh elok lagi.. terima kasih ye Cik Esah dan Cik Aziz serta keluarga.. Dl ms Qayyum lahir mereka beri mcm2 walker, scroller, bekas mknan la.masa Qayyum lahir tue byk Made In Singapore la.. Terima kasih ye kalian..tetiba sebakkan..

So weekend tue hubby ajak g Time Square tp ku mls sbb cuaca panas terik dan kepala otak aku fkr Baju Kerja die x gosok lagi.. so aku bg cadangkan biar die main gan ank2 dan aku gosok baju ptg2 skt g tmn..Tgh hari tue aku g tesco gan Qayyum pegh!! korg leh npk High way Jem ok.. pegh aku ckp kat Qayyum.. nasib kite x keluar KL ek.. klu tak tersangai la kite anak beranak dlm kepanasan.. pastu ayah korg Sakit kepala..ha!!
Dlm kul 5.30ptg kiteorg g Titiwangsa.. mmg tue je kot yg best yg ank2 aku leh main2.. smp2 Irfan tido qayyum kejut kan..ciut sgt2..
Adik,,agun..aman..adk agun..do je.. adk angun tu awan..( Adk bangun..taman..adk bgn tue kawan ) 
( nak nagis pun ada ) tp aku geram tagan si Qayyum gebu sambil goyang2 adik die..   
dah korg tgk Pic ye...

tgk muka irfan lps bgn tido ble2 lgi tue.. nsb x nagis tau.. yg penting susu die aku wat dulu.. irfan nie klu lapar mmg xle tgu punye..

Ayah paling teruja nak control anak2 die hak2.... TQ ayh bw kami jenjalan main tmn.. xde la kiteorg dok melangok dlm umh..

   Aceh wah!!! Gaya mst ada ok

  Nasib la motor nie safety ada tempat letak tangan and tali pingang so leh adk tumpang abang main.. Irfan skg dah pandai nak main

  Ibu xde lain la kan amik gmb je.. aku tkt irfan jatuh ok.. tgk irfan nak anje2 lak..

   Ha!!! korg tau ape dieorg tgk tue???? Awek la.. bdk tue mmg comel 2 org elok la satu tok abg satu tok adk ye... ayah hanya geleng kepala je ok.. ibu panggil pun x pdg

comel sgt kan.. kira kiteorg jd tumpuan la ms tu gan muka irfan yg xsenyum2 dr bangun tido smp blk.. ada juga tya kat aku mane beli? safety mst mahal.. aku ckp xla mahal ok je kot..

So next week kite kemana plak bw Motor tue ye???? 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan